joi, 21 martie 2013

Despre mine si pasiunile mele

Buna fetelor , m-am hotarat sa va zic despre mine mai detaliat si despre pasiunile mele . Ma numesc Andreea, dupa cum bine vedeti , am 18 ani si sunt din Constanta. Acum 7 luni , pe 12 august 2012 , am adus pe lume cel m-ai frumos si cel mai minunat baietel din lume , pe Alexandru Cristian , el este minunea vietii mele si cea m-ai mare realizare a mea . Ma simt o femeie implinit , in ciuda varstei, deoarece am un copil si un sot minunat , familia  si prieteni care ma sustin in tot ceea ce fac.


Ador foarte tare sa machez , sa fac bijuterii , sa pun unghii ... pff as face orice si sunt dispusa sa invat tot ce imi sta in putinta . Mhh de macheat m-am apucat din septembrie 2012 m-ai serios ... adica in sensul ca ma macheam doar pe mine si ocazional prietenele...dar am zis k daca incerc sa ma fac cunoscuta prin ceea ce imi place nu am de pierdut. Imi doresc tare mult sa fac curs de macheaj...nu neaparat pentru ca nu am cunostiinte in arta machiajului .. dar imi doresc tare mult sa am diploma pentru a ma putea angaja sau pentru a-mi face un salon. Despre unghii ... am m-ai pus si acum 2 ani de zile...dar puneam doar prietenelor..si puneam cu gel ...de o luna de zile m-am apucat sa pun cu acryl.... intai vreau sa ma specializez in acest domeniu si dupa aceea sa imi fac cliente si etc...   Pai bijuteriile ... punctul meu forte :x .. le ador...cred ca fiecare fata are sentimentul acesta.... :X:X:X


M-ai multe bijuterii facute de mine gasiti pe pagina de  facebook .


Pai ... cam atat ... cand o sa m-ai am timp ... o sa va m-ai povestesc despre mine si pasiunile mele , si promit k voi posta in fiecare zi cate ceva interesant :* .



Bye-Bye :* !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu