duminică, 31 martie 2013

yuuppyy :X

Pentru ca ieri v-am aratat un machiaj de zi , natural , am decis sa fac si unul de seara :p .. dar pentru ca net-ul mi-a mers foarte greu ... nu am putut sa-l postez ieri :(.. si de aceea il voi posta acum :*


Ca si la machiajul celalalt am demachiat fata cu un demacheant de la L'oreal , am aplicat primer pentru fond de ten de la Too Face  , fond de ten de la Rimmel London , pentru sprancene am folosit fard ,am m-ai folosit  primer pentru fard , farduri din paleta de 120 de culori , nuante de alb, roz,rosu si negru , am aplicat eyeliner , strasuri si mascara , la sfarsit pudra compacta si perle autobronzante. 



4 comentarii:

  1. buna.frumoase ''operele'' tale :).vreau sa corectez ceva : e demachiant si demachiere si ''am mai'' legat.nu o lua in nume de rau.asa chestii minunate,e pacat... :) take care

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc din suflet pentru apreciere si corecţie. Fac anumite greşeli la scris datorita faptului ca fac mai multe lucruri deodata, de ex cum ar fi stau cu băiatul in braţe si in acelaşi timp si scriu, mintea mea sta in 10.000 mii de direcţie. O sa încerc pe cat posibil sa nu mai existe astfel de greşeli. Pentru mine orice sfat, indiferent fie el bun sau rău, îl iau mereu in vedere.

      Ștergere